2015. december 8., kedd

Nyílik Advent nyolcadik ablaka





Addig addig rajzolgattam a mandalát, amíg a végén nagyon megkívántam az áfonyát. Még jó, hogy volt a hűtőben aszalt vörös áfonya (sütibe vagy saláták tetejére szoktam szórni), így bekaptam párat.
Áfonya

Addig addig rajzolgattam a mandalát, addig addig kavarogtak a színek, a vonalak, amíg olyan keltás útvesztő nem kerekedett belőle.
Aztán beugrott az áfonya angol neve, és forgott tovább a gondolat ritmusa, már valami dallam is csatlakozott a Cramberries ír hajlításaival.


____________________________________________________

- Mi lesz, ha a medve ráül  egy kiló kenyérre?
- Bundás kenyér.
Bocs, muszáj volt elsütnöm, mert kipróbáltam a tojás takarékos bundás kenyeret.

4 tojást jól felverek 4 dl tejjel (vagy főző tejszínnel). Bele só, fokhagyma por, bazsalikom.
A kenyér szeleteket (kb 1/4 kg) egy tepsibe fektetem. A rétegeketözbe közbe locsolgatom a keverékkel, majd ráöntöm az egészet. 1 órát állni hagyom, aztán ugyanúgy kisütöm mint szoktam olajban (zsír jobb lenne).
Töltöttet is lehet (sonka, sajt), rá ketchup vagy tejföl, pirított hagyma. Hozzá tea.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése