2015. december 2., szerda

Nyílik Advent második ablaka

Már hajnalban kezdődött a zengés.
Szoktatok a saját nevetésetekre ébredni? Én se sűrűn, de ma, mikor még sötét volt kinn a világban, röhögő görcs rázott fel álmomból. Tíz percig még tudtam is, mi a túró volt ilyen vicces, de aztán csak a derű maradt, az ok elszállt.
Nem baj, jó ajándék.
Mellé még kaptam egy dallamot, ami szól csak szól az ember fejébe kéretlenül.
Még jó, hogy szeretem: Whagon Wheel.
Bob Dylan a szerző, de sokan éneklik.
Laza gyaloglás, olyan kóborlós, láblógatós, ringatós.


_________________________________________

A bozótosban, a garázsoknál, is zenget valami. Úgy hangzott, mint valami, eltévedt rekedt tücsök. Egy kis türelmes leskelés után láttam meg a hangadót (az orrom előtt), egy ökörszemet. Amilyen pici, olyan peckes, jaszkari kis madár.
A fényképezőgép nem volt nálam, úgyhogy csak rajzzal (fricska firka) szolgálhatok.


_________________________________________

Zengő Mandala:

_________________________________________

Kora karácsonyi ajándék (Tesómtól):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése