2015. december 7., hétfő

Nyílik Advent hetedik ablaka




Az ablakba megint került virág. Újabb hibiszkusz bontotta ki magát. Jó, jó, többet nem fotózok hibiszkuszt (már egy rakás kép van róluk), de most még utoljára engedtem a gyűrött szirmok csábításának.

_____________________________________________

Reggeli sétánál találkoztunk Artúrékkal. Már rég beszéltünk, és ugyan ember meg kutyabajokról folyt a szó, de mindenképp ránk fért.

______________________________________________


Tesóm hozott starting almát. Egy szem 45 dkg. Kitudja miért, ragyogóra volt fényesítve. Lehet, hogy a gonoszmostoha kelléktárból való.
Na, ma este megettem gyömbérkeksszel, közben rajzfilmet néztem (Hibbant sziget sárkányai), plusz makramézgattam az ajándék szerencsecsillagokat, és törölgettem Jonatán nyálát (persze nem az alma kellett neki).
Esti idill.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése