2015. december 24., csütörtök

Nyílik Advent huszonnegyedik ablaka

Nem is tudom, hogy fogalmazzak. Nehezen írom ezeket a sorokat, mert nehéz elérnem a betűket a klaviatúrán, annyira teleettem magam (jó magyar szokás szerint) a karácsonyi vacsora fogásaival.

Kaja előtt ajándék váltás. Az én térfelemen egy üveg Hubertusz vigyorgott.

Hagyományos menü:
   • Halászlé
Túl jó lett. Én széles metélttel szeretem. Kétszer mertem. Itt kellett volna megállni.
   • Rántott hal
Muszáj volt legalább egyet ennem. A panírjába egy csipet rozmaringot kevertem, ami észrevétlenül kiemelte az édes húsát.
   • Sült mákos guba
A csúcs pont és a vég.

Nagy nehezen még kattintottam pár képet.
Idén is a konyhát díszítettük fel.

Nem csak Advent ablakai mögött vannak ajándékok. A nyitott szem és nyitott szív megtalálja a mindennapi örömöket. Én jobban is kedvelem a hétköznapokat, mint a túlpörgős ünnepeket, de azért kellenek a fényesebb forduló pontok, mint a karácsony.

A havat még mindig várom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése