2015. december 22., kedd

Nyílik Advent huszonkettedik ablaka

• Ma se a Nap se a kutyám nemigen akart felkelni.
Köd a köbön.

• Idén az utolsó hibiszkusz virág is kinyílt.

• Idén utoljára mentem a könyvtárba. Siettem nehogy ott ragadjak, de mindent megtaláltam és kihoztam, amit kerestem (Bíró Szabolcs, George Martin).
"Ajándékozzon olvasójegyet karácsonyra" - volt kiírva. Vicces és szomorú is...

• Gasztro (me' a kaja örömforrás) - Motoroshús

Kipróbáltam, csak konyhásítottam kicsit és a darált húst tojással, morzsával gyúrtam kezelhetőbbé, és becsomagoltam sütőpapírba. Így 3/4 órát sült, aztán kibontottam, tetejére sajt és visszadugtam még 15 percre. Jóó lett. Még most is grillszagú a konyha.


• Végre beszereztem a KUMIHIMO tárcsát. Kezdődhet a térfonás.


• Az esti séta tanulsága: sötétben nehéz fényképezni, mert nem lehet fényt képezni.
De szerettem volna megmutatni milyen Újhegy karácsonyfája a Mély tónál.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése