2015. december 21., hétfő

Nyílik Advent huszonegyedik ablaka

Az idő sötét, hideg, nyúlós, mégis felfelé kunkorodik a szám.
Az idő közömbös kerekei csak forognak, porrá őrlik az összes tervem, semmivel sem haladtam, mégis elégedetten dúdolgatok(valami country).
Klinikai eset.
Mondjuk a depressziós kutatók vizsgálhatnák az "ok nélküli boldogság" jelenségét, hátha találnak valami használhatót.
Került ajándék. Pista betoppant. Könyv.
Weöres bácsi tanít, filozófálgatva a harmónia felé terel. Én igyekszem, de földhöz ragadt énem nehezen követi a gondolat menetét. Bár van remény szerinte:


"Egyetlen ismeret van,
a többi csak toldás:
Alattad a föld, fölötted az ég,
benned a létra."
_____________________________________


Lerajzoltam Artúrt, mert már többet nem bandázunk együtt. Szerintem jó élete volt, és örülök, hogy ismertem a nagy kópét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése