2015. december 1., kedd

Nyílik Advent első ablaka

Nyílnak a várakozás ablakai, úgyhogy így úgy felfüggesztem az eddigi rovatokat.

A tegnapi kissé zűrös nap után (nem tudtunk bemenni a bejárati ajtón a bekrepált zár miatt, de a baráti segélyszolgálat hozott egy betörőt :) ma valami nyugis ajándékot vártam.
Rá is készültem reggeli olvasós fürdő-relaxxal, és laza kutyasétával a majdnem tavaszi napfelkeltében.
Vittem a gépet is fotózni és reméltem találkozunk Odinnal (dolmányos varjú), és lencse végre kaphatom ezt a karakán kis madarat. Nem örült a gyanús fényképezőgépnek, elvégre ő a jussáért jött oda hozzánk (mondjuk már nem csak én etetem kutyakajával).
Sikerült is használható képet lopnom róla.

Pakolok még Mandalát is az ablakba, mert megnyugtatóak:

Messzi néző


És a napi rúnakőnek is itt a helye:
Jera (Év)
aratás, az igazság, beteljesülés

Egy éve kezdtem az adventi naplót, remélem idén is végig tudom vezetni. Mert hisz az ablakok mögött mindenki azt talál, amit megérdemel. Ez a megújulás, a feltöltődés időszaka, hogy utána felfrissülve vigyük sikerre ügyünk.
A türelem meghozza a gyümölcsét: most üzent egy megrendelő, hogy köszöni a munkát meg minden és menyivel is tartozik?


Ráadás:
A Tesómtól kaptam egy Spotszeletet, de nem volt olyan kemény, mint amit hajdanán a retró mikuláscsomagból halásztunk elő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése