2014. december 15., hétfő

Advent tizenötödik ablaka

Hiába zötyögött a hétköznap a szokásos kerékvágásban, nem tudtam lerázni azt a valamit ami rám nehezedett.
Aztán elkezdtem keresni azt a régi rajzomat, ami sokkal jobban megmutatja ezt az érzést. Persze mire megtaláltam áttúrtam jó pár dobozt, mappát, és a kezembe vettem a már elfelejtett képeket.

Tehát mégis került az ablakba valami. Újra felfedeztem dolgokat.
Nem csak a saját firkáimra gondolok. A vacsorát például Anyu recept gyűjteményéből bányásztam: Gábris levese (zöldséges paradicsomleves húsgombócokkal meg tésztával). Jó lett, bekerül a repertoárba.
Egy régen látott magyar filmre is rácsodálkoztam:
6:3 avagy játszd újra Tuti.
Most is nagyon tetszett. Tudjátok Eperjes a főszereplő. Viszaugrik '53-ba, amikor a 6:3-as győzelmet aratja az Aranycsapat, de ő már tudja mi lesz, és nem csak a meccs eredményét ... A legkisebb szerepet is remek színészek játszák, de legjobban  Cseh Tamásnak örültem, olyan régen láttam.

2 megjegyzés: