2014. december 22., hétfő

Advent huszonkettedik ablaka

Folytatva a karácsonyi készülődést, kezelésbe vettem a megszáradt díszeket. Gondoltam kéne rá egy kis csillogás. A csillámpor valahogy mindenhová jutott. A szoba ragyog, mint a Kék Osztriga Bár.

Kész a gyömbéres keksz is (a kétszínű keksz variánsa), amin kipróbálhattam az új kiszúró formákat.
Fogy.
Azt hiszem el kell pakolnom párat, hogy maradjon a vasárnapi Andi-partira.

A meglepetés, megint egy talált tárgy volt.
Nem, nem szedek mindent össze az utcán, de a kíváncsiságnak néha engedni kell.
Ez a helyes, régivágású kis üveg a feltúrt földön hevert (cserélték a villanypóznákat a tónál). Zsebrevágtam.
Mi lehet benne? Tesóm zsákbamacska-függő, tehát ő is csatlakozott a szellem kiszabadításhoz.


Persze csak a föld dugaszolta el és törmelék csörgött benne :)
Az viszont biztos, hogy jódot tartottak benne, amit ki sem tudtam mosni teljesen az amúgy színtelen üvegből.
Nekem nagyon tetszik így:
Felületét az idő megmarta, a jód meg belülről festett rá lilaködös történeteket. Hogy kerülhetett a bányató agyagos földjébe ez a pici üveg, és mikor?....






Már voltunk az esti sétán is. Fent van az Orion csillag kép. Igen, ma elég későn pötyögöm ezt a bejegyzést... Jonatán már horkol és szerintem én is alszom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése