2020. december 13., vasárnap

Nyílik tizenharmadik ablak



NAPI AJÁNDÉK:

Csak, ami nem muszáj.
Reggel szépen átgondoltam, milyen házimunkák várnak rám, de már abban a pillanatban tudtam, hogy semmi muszáj dologhoz nem nyúlok ma. Tesómék elhúztak kocsikázni (száguldás, porsche, szerelem, száguldás), tehát nyugisan ellötyögtem a vasárnapot.
____________________

Rakott krumplit kívántam. Rakott krumplit főztem. (Már megint zaba)

____________________

A csomagBOXba megérkezett a rendelésem. Jonatánnal elslattyogtunk érte.

Ez egy "nélkülözhetetlen" ragasztótoll.
A ragasztópisztoly finom változata.
Használata túlmutat a ragasztáson. Piszkálta képzeletem. Köll.
____________________

ELENGEDÉS:

Átrendeztem a faliújságomat. Supernatural montázs a régi FanArt képekkel meg ilyesmi.
Ezt azért írtam az elengedés címszó alá, mert egyrészt a változtatás a régi elengedése, másrészt már több hete vége a kedvenc sorozatomnak és valahogy nem érzem befejezettnek.

____________________

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése