2020. december 1., kedd

Nyílik az első ablak

A kalendárium ismét a várakozás ablakaihoz ért. Beszámolok, hogy én mit találok ez alatt a huszonnégy nyílászáró mögött. Nyissatok ti is!
______________________________

NAPI AJÁNDÉK:
Húsleves
Egy porcikám sem kívánta, hogy bent a munkahelyen főzőgessünk, de a csajok húslevest kívántak. Tőőőőlem, de nekem nem kell. Nem voltam közösségi hangulatban. Megcsinálták, rotyogott a fazék, zöldség, töltike, cérnametélt...
Persze ennem kellett. Jólesett, finom volt és lélekmelegítő. Na, ugye...

Hűtőmágnes
Egy külszolgálatos kollégánk tért vissza, és mindenkinek hozott szuvenyirt.
_________________________

ELENGEDÉS: Sok a hordalék, a felgyűlt anyag, ami nem lom, de nem lelkesít, nem aktuális. Nem kidobom, hanem elengedem, elhagyom, kibiggyesztem, passzolom.

Pár fénycsapdát kiakasztottam az Újhegy sétány legkisebb fenyőjére.



__________________

MESE: a mesék mindenütt ott vannak.

- Szia, Bence! - Bence szégyenlősen elfordul, miközben sárga kis terepjáró autóját szorongatja.
- Ismered-e a kisautód történetét? - Bence oldalvást rámvillantja a szemét, de nem szól.
- Egy kisfiútól szökött meg, aki csak szorongatta, néha elhajította, nem érdekelte igazán a tucat másik kisautó mellett. Nem tartoztak össze. És ki akar olyannal játszani, akit csak elvisel?
A kisautó bátor kisautó volt, kigurult a világba. Gurult az utcán, a parkban, a járdán, a kerítés padkán..., de a kerítés padkán megállt, mert besötétedett és elfogyott a bátorsága. Na, jó, kicsit félt.
Én éppen arra sétáltattam a kutyámmal. Nini, milyen helyre kis autó! Nem hagyom itt. Zsebre vágtam. De én nem vagyok jóba a kocsikkal, ezért bevittem a munkahelyre, hátha valaki szívesen játszik vele. Meglátta anyukád, s egyből te jutottál eszébe, hogy Bence örülne neki.
Most veled van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése