2020. december 3., csütörtök

Nyílik a harmadik ablak



NAPI AJÁNDÉK:

A meleg.
Nem vagyok egy fázós alkat, de esély volt, hogy ma nem lesz fűtés a műhelyben.
Brr, ne má'! Vuduztam, hogy éjjel javítsák meg.
Mikor reggel beléptem csak úgy rotyogott a radiátor.

Perec.
A tegnapi perec retróra száradt. Én hősiesen elropogtattam felvidítva a reggelinket, s emlékezve a régi időkre, amikor is azt hittem, a perec kemény, mert mindenhol (cirkusz, állatkert, vurslti) csak ilyet lehetett kapni.
A nyolcvanas évek végén tudtam meg az igazságot: a perec puha. És jött a rendszerváltás.
_____________________


ELENGEDÉS:
Rájöttem, nem akarok debreceni diák lenni.
_____________________

MESE:
Első könyveim egyikéből
A perec

Van egy kerek perecem ...
Mit csináljak: eltegyem?
Mégis, inkább megeszem,
gondom vele ne legyen!
Hopp, de van egy ötletem;
meg is mondom kereken:
ha egy részét megeszem -
kiflivé lesz perecem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése