2016. december 3., szombat

Vajon mit rejt Advent harmadik ablaka?








Az estebéd egyértelműen nagyon jól sikerült. Az ablakba való.

Feri névnap, és Feri sokat emlegetett valami holstein szeletet. Jó, legyen. Próbáljuk meg. Hozzá sültpaprika salátát terveztem.

A sültpaprika salátát JózsiProftól tanultam. Én nem is ismertem. Rákaptam, és a magunk szokása szerint alakítottam.

A paprikákat kicsumázom, serpenyőbe rakom, olajjal meglocsolom, enyhén megsózóm, és fedő alatt megsütöm.
Néha forgatom.
Ecetes, cukros salátalevet kutyulok, és pár paradicsomot vékony szeletre vágva belerakok.
Ha a paprikák megsültek (nem kell szétfőzni), kicsit hűlni hagyom a fedő alatt, így talán könnyebben le tudom húzni a héját. Ezt is feldarabolom és az ecetes paradicsomhoz keverem. A serpenyőben maradt olajos, paprikás nedűt is a salátára öntöm. Kicsit még áll, aztán okézsoké.




Köztünk szólva, ez a holstein szelet csak egy flancosabb flekken.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése