2015. november 4., szerda

Hogy vagy? (Rúnanapló)

Ha megkérdezed valakitől, "Hogy vagy", akkor vagy végtelen panasz áradatot kapsz, vagy egy így-úgy  valós "JÓL"-t.
Ha tőlem kérdezed, én mindig jól vagyok, akkor is ha nem :) A valóság persze bonyolultabb, és nem kezdek önvizsgálatba az utca közepén, vagy a telefonba csevegve, meg különben se. De néha fel kell mérni mitől akad a kerék.

Pentagrammára vetett ötös rúna kövekkel vizsgálom hogy, hogy vagyok.


TEST
Isa (Jég)
a fagy jelképe
Ungibi olvasata
Tudomásul kéne vennem, hogy itt a tél. A hideg alattomos tud lenni, még ha nem is fázom.
De a jég csendes és nyugodt is. Halasztom a nagyobb strapákat. Relax, bár így is túl korán leragad a szemem.
SZELLEM
Algiz (Jávorszarvas)
barátság, védelem, oltalom
Ungibi olvasata
Segít megtalálnom az egyensúlyt, mert túl sok inger éri az embert. Kihasználom az ösztönt, ami megsúgja, melyik hangot kövessem.
HATÁSOK
Laguz (Víz)
intuivió, belső hang
Ungibi olvasata
Mondom én, hogy hallgatok a hangra, alkalmazkodva persze lehetőségekhez. Sőt nem csak a külső hatásokra kéne figyelnem, de a saját álmaim közt is el szeretnék igazodni.
ENERGIÁM
Sowilo (Nap)
győzelem, egészség, energia
Ungibi olvasata
A belső napreaktor segít felmelegíteni a test jegét. Így talán elkerülnek a betegségek. A stressz nyugtalan energiahullámait viszont a befagyott víztükör simítja el. Ragyogó.
SEGÍTSÉG
fordított Ehwaz
Ungibi olvasata
A segítség jól jön, de nem minden felkínált gyümölcsöt kell elfogadni.





Összegzés: A Rúnák szerint is jól vagyok.
Na, ugye.

Utóirat
Figyelmeztetés.
Komolyan kell venni a rúnákat!
Isa rámutatott a TESTet fenyegető, alattomos veszélyre. Én meg csak megfázásra gondoltam, de az éjjel rám törő heves görcsök fájdalmasan megleckéztettek. (Fuck)
Persze megbirkózom vele, hisz a SZELLEM és az ENERGIA segít.
Most már rohadt éhes is vagyok (eddig kijöttek a dolgok).
Tehát nem jól vagyok, hanem jól leszek.
Forrás:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése