2015. november 25., szerda

Emberi (Rúnanapló)

Ha akarom, ha nem a homo sapiens sapiens fajhoz tartozom, amit néha szégyenlek, néha büszke vagyok rá, de legtöbbször nem értek.






Rúnák szerint nem reménytelen a helyzet.
Ezeket e köveket vetettem:

fordított Berkana

Ellentétes érzelmek feszülnek köztem és az emberi társadalom közt, de nem szabad elfelednem, hogy mégis csak ez a hátterem. Ha hajlékonyabban, átgondoltan kezelem a kapcsolatokat, járhatóbb lesz a kissé ingatag híd.
Ansuz (Száj)
bölcsesség, tanács
Szeretek új dolgokat tanulni, megismerni, és az egész emberiség felhalmozott tudása a rendelkezésre áll, ahogy korról korra, emberről emberre száll. Ez nyomasztó is, de már rég megszabadultam a kényszertől, hogy mindent megértsek (és a winchsi is kicsi). Remek rostát használok, hogy csak a nekem való magok verjenek gyökeret.
Gebo (Ajándék)
kapcsolatok, szerelmek, ajándékok

Az egymást támogató, kölcsönös szeretet, viszonzott ajándékok tartják össze a kapcsolatok bonyolult fogaskerekeit.
És ha már ember vagyok, az ajándékba kapott képességeket is méltó módon kell használnom.


Forrás:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése