2015. november 20., péntek

Közeleg a tél

Pénteki portrérajz.
Nos, a tél elég lassan közelít, ami nem baj. Addig is egy kis FanArt:
Ned Stark (Sean Bean) a Trónok harcából.
Golyóstoll meg filc.

Kétszer dobtam sutba a Trónok harcát.
El kezdtem olvasni a könyvet, és egyszer csak tele lett a város a tv sorozat plakátaival.
Né má na! Végre valami jó. A végén párhuzamosan olvastam és néztem a regényt. Tetszett, de valahogy beelőzött a Tv és megdöbbenve láttam, hogy tényleg lefejezik Ned Starkot. Sutty, repült a könyv a szekrényre.
Persze nem hagytam sokáig porosodni, folytattam és várt a többi kötet is. Na, de ez a George Martin igazi vérengző író, mikor azt hittem Aryát is ki a karja nyírni ismét szünetet tartottam.
A Tv sorozat és a regény bár eléggé eltávolodott egymástól, mindkettőt ajánlom.

Martin bácsi azért megírhatná már azt a hatodik részt is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése