2017. december 14., csütörtök

Kinyitom Advent tizennegyedik ablakát!

A rúnák üzenete: ALGIZ - Jávorszarvas (barátság, védelem, oltalom)

Simán megy minden.

Igen ma is. Sőt pár idegesítő embernek szelídült a zaurája. Elzárkózás helyett kommunikálást és segítséget észleltem. Nafene.
____________________________________
⭐Álomgyógyítás.
Már máskor is volt, hogy valami probléma alvás közben, az álmomban oldódott meg. Tudni nem tudtam, csak éreztem hogy megtaláltam a választ. Ma reggel viszont emlékeztem is.
Ideát: Jonatánnak fájt a füle, rázta, vakarta. Vettem fülcseppet (hotbüdös), csepegtettem, masszíroztam, törülgettem, de nem volt sok javulás.
Odaát: Valahogy lefogtam a kutyámat és kikanalaztam, kirángattam a füléből valami  undok ocsmányságot.
Ideát: már nem volt annyira érzékeny a beteg. Óvatosan áttöröltem a járatokat vizes vattával, gyógypuszi a selymes fülre és mentem dolgozni. Estére gyógyultnak nyilvánítottam.
Lehet, hogy hülyeség, de bevált.

Múltkori Adventek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése