2017. december 27., szerda

A rúnák ereje (Rúnanapló)


Még december 19.:
Életre keltettem az ősi rúnák energiáit, amik segíthetnek a barátoknak.
A nevet és a választott jelet felírtam egy fehér papírra. Utána húztam még egy követ, hogy vajon a rúnák mit mondanak. Felírtam ezt is, és a gyertya lángjával felszabadítottam az ősi energiákat, hamuvá égettem, s a hamut a szélbe szórtam.

DÓRI
(makacs, fájdalmas kórság emészti a kislányt)
- Uruz, segítsen neki az egészség és az életerő visszaszerzésében.
- Jera is a változást segíti. Derüljön ki végre az igazság, simuljanak el a hullámok. Béke kell és harmónia.
__________________
ANI
(dacos harcosnő, de vonzza a szerencsétlenséget, s a kudarc, a zsákutcák elemésztik az energiáit)
- Thurisaz védelmezze az átkok, és rosszakarók ellen.
- Hagalaz energiái pedig a külső hatások, és a belső pusztító beidegződés ellen vértezze fel.

Mikor Ani és Dóri (anya és lánya) papírlapját égettem, annyira csípte a füst a szemem, hogy bekönnyeztem.
__________________
VIKI
(vibráló, hullámzó lány, aki sokszor túl soknak érzi a ránehezedő terheket)
- Jera szabadítsa ki termékeny erőit, hogy békés egyensúlyban legyen a világgal.
- Raidho viszont tudja, hogy belső harmónia nélkül nem haladhat a vágyai felé.
__________________
BÖBE
(érett asszony, aki elérte amit akart, de a fáradságtól, kimerültségtől lusta elégedetlenségbe süpped)
- Uruz segítsen visszaszerezni az őserőt, ami az ifjúsággal elillant.
- Uruz adjon neki egészséget, hisz csak egészség kell a többit ösztönösen jön, hogy megtalálja a szenvedélyt, az örömöt az életben.
__________________
ROZI
(kéretlenül vetek rúnát, mert szeretném, ha inkább Jozef Prof lenne, aki nyitott, érdeklődő, okos szemmel néz az emberekre és a világra, nem pedig az, akinek sokszor látom, a keserű Rozi, aki sejtésem szerint túl sok emberben csalódott)
- Nauthiz vértezze fel a bánat ellen, és segítse feldolgozni a lelki terheket.
- Sowilo erőt adjon a sikerhez, hogy stresszelés nélkül sütkérezzen az elismerésben.

Az ő papírlapja úgy belobbant, hogy a frászt kaptam.
__________________
ALEX
(útkereső csajszi, aki most konkrét a KRESZ vizsgához kért rúnaenergiát)
- Sowilo mindent felolvasztó melege vigye győzelemre.
- Kenaz energiája fejlessze benne képességeket a kreativitás, és űzze el az aggodalmat.

Azóta megtörtént a vizsga. Pár pont híján lecsúszott róla, de nem adja fel.
__________________
ANDI
(kéretlenül kívánok legrégebbi barátomnak, mert szeretném, ha újra magabiztosan járkálna a világban)
- Wunjo lelkesítő energiája erősítse az összetartozást szeretteivel, akikkel osztozik örömben és bánatban.
- Algiz felsőbb ereje védje, szerencsével támogassa, hogy leküzdje az akadályokat.
__________________
HAJNI
(barátnőm sem kérte, hogy rúnáskodjam neki, de hátha egy kis plusz kívánság könnyít a terhein, amiket folyton cipel)
- Hagalaz erős védelmet emeljen külső csapások ellen, ne állja útját semmi, és önmaga se építsen értelmetlen falakat.
- Tiwaz önbizalmat öntsön belé és hitet a győzelemben.

Hajni kívánság rúnái nehezen kaptak lángra, noszogatni kellett, amíg elhamvadt.
__________________

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése