2017. december 1., péntek

Kinyitom Advent első ablakát!

Megint nagyon hamar beléptünk a decemberbe, nyakunkon a karácsony... s hogy kicsit lassítsak az iramon megint kinyitom Advent ablakait, mert szerintem a hétköznapok is fényeskedhetnek úgy mint az ünnepek.

Minden nap húzok egy követ.
A rúnák üzenete: ISA - Jég (A fagy jelképe)
Hülyegyerek, öltözz már fel rendesen!
Tél van!

No, tényleg ropogós hideg volt reggel, szikrázóan szép a nappal és harapós az este.
A kezdeti türelmetlenség után nyugalomba fagytam, és csak napi tervek érdekeltek.
_________________________________

⭐Az első kutyasétánál találtam egy nyers, sáros, szálkás fenyődeszkát. Kell. Örültem. Ne kérdezd minek nekem, mert a válasz lehet számtalan, az igazság meg csak az, hogy dehátezegyFA.

⭐A könyvtárba jövet, menet (ahol a zsákmánnyal roppant elégedett voltam) azt figyeltem, ahogy ezt a karácsonyi rönk wigwamot építik. Nem a funkció, inkább a technika tetszett. Holnapra kész.


⭐Volt még jegy a színházba "A medve nem játék!" című darabra, amit karácsonyra terveztem a Tesóméknak.

Na! Három csillag került Advent első ablakába.

Múltkori Adventek
2014
2015
(Ó, szegény Odint a tavasz óta nem láttam)
2016

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése