2017. szeptember 30., szombat

Szeptemberi visszanéző (Rúnanapló)

A 2017 hónapok kövei szerint
http://foltkutatok.blogspot.hu/2017/01/a-honapok-kovei-2017-esztendore.html
jobb volna, ha szeptemberben nem csak magamra hallgatnék, és vegyem figyelembe a korlátaimat.

Elég jól ismerem azokat a kotlátokat és jól kezelem, viszont inkább azt éreztem mások akarnak rám akasztani fölös terheket. Volt olyan labda amit elkaptam, valamit hárítottam, volt amit lecsaptam, valamit visszadobtam és volt amit kipukkasztottam. Hogy ezek jó megoldások voltak-e, vagy csak halogató technika, az majd később eldől.
A belső bizonytalansággal a kéthetes szabi alatt sem foglalkoztam, inkább a pillanatot hagytam érvényesülni. De a pillanat elrepül, mint tudott, és már csak azt vettem észre, hogy beszippant a könyv, a photoshop, a sorozataim, a net vagy a világ részletei. A fenébe, hétfőn meg már megyek dolgozni, és a világot sem váltottam meg sőt ablakot sem pucoltam... ccc.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése