2017. szeptember 2., szombat

Augusztusi visszanéző (Rúnanapló)

A 2017 hónapok kövei szerint
http://foltkutatok.blogspot.hu/2017/01/a-honapok-kovei-2017-esztendore.html
augusztusban elég, ha helyt állok, ne bonyolítsam a dolgokat.

Nem bonyolítottam, na, pedig szoktam, simán jól éreztem magam.
Ez a hónap kicsit sűrűnek tűnt, nem csak azért mert a műhelyben néha feltorlódtak a dolgok (bírtam az ütemet és nem voltam egyedül), inkább az volt a rossz, hogy egyiket sem éreztem igazán az én ügyemnek. Ilyenkor lép életbe a önvédelmi szabályzat: tedd jól a dolgod, de önmagadból csak annyit rakj bele, amennyit ér.
Otthon sem vágtam a fejszét nagy fába, és próbáltam azt tenni, amihez kedvem volt. Tervezgetés, rendezés, vásárlás.
Csak lazán, mert már fogy a kraft. Érik a helyzet egy hosszabb szabira.

A hónap meglepetései:
  • egy ajándék:
Új mobiltelefon. Szebb és okosabb mint én. Most ismerkedünk...
  • egy mondat, ami kicsit zavarba ejtett, de még most is melengeti a szívem:
"Ne változz meg!"
  • még egy mondat, bizonyító erejű, hogy az ember jó irányba is változhat, és a Tesóm is öregszik:
"Igazad van"
                      Reagálásom: Mit mondtál????? Mit mondtál?????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése