2017. szeptember 28., csütörtök

Jó délután

Hűvös levegő, melengető napsütés.
Slattyogjunk el a Barátság parkba! Én így hívom, amúgy Óhegy park, anno a Szovjet-Magyar Barátság parkja, és legutóbb meg majdnem Moszkva park lett.
No, fel a Harmat utcán, Sorház utca, Száraz utca... a végén már ott a park.
Lemegyünk a gödörbe, ami a kutyafuttató, de nem időzünk soká, mert egy kis görcs kutya azt hiszi övé az egész legelő (gazdája amúgy végig a padon ült, mint a tök), és Jonatán nem bírja az ilyen kis Napóleonokat. Én se.
Átvágunk a ligeten, Gitár utca, beugrunk inkább az Ihász futiba. Iszunk és hűsölünk a lóherében, így öregesen.
Aztán nyílegyenesen vissza  a Mádi utcán. Ez a körút kb 6 km.
Direkt nem vittem a fényképezőgépet, mert minden kutyafülét (főleg) lefotózom, viszont a mobiltelefon nálam volt :)
Ezeket lőttem, bár visszafogtam magam:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése