2016. július 12., kedd

Energia (Rúnanapló)

Játszunk hát az ősi jelekkel!
Szépen kipolíroztam a rúnaköveket, hogy feltöltődjenek energiával, és kértem belőle.
Választottam egy követ, amire szerintem a legnagyobb szükségem van. Utána húztam még egyet, hogy a rúnák mit mondanak. Fel írtam egy fehér papírra, a gyertya fölé tartva felszabadítottam az energiát és hamuvá égettem, s a hamut a szélbe szórtam.
(Hú de pogány)
______________________________________________________
Ibi energiái:

URUZ (Őstukok)
Az egészség, a vitalitás energiáit választottam, mert mostanában teljesen kimerítenek az emberek, és a végén még nem marad kraft a hírös kreativitásra.
Kimerítenek az ostobaságukkal, a keserűségükkel, bánatukkal, gonosz ürességükkel vagy értelmetlen pörgésükkel. Persze akiknek jó a rezgésszáma, azokkal egy húron pendülünk, és így túlélem napot.
Viszont a rúnák HAGALAZ (Jégeső) jelét adták nekem, ami erős védelem a külső behatások ellen.
Köszi, rám fér.


Belső őseneriával és külső védő pajzzsal mi bajom lehet? Hajrá!

______________________________________________________

Két barátomra is ráfér a plusz löket, ami előrébb vinné őket. Nekik is égettem.
______________________________________________________

Alex energiái:

TIWAZ (Tyr lándzsája)
Ez a jel megerősíti a hitet önmagunkban, ami rá fér a csajra, mert ugyan tarthatjuk magunkat a világgal szemben keményen, ha a mélyben nem bízol saját magadban. Ilyenkor értelmetlen harcokba bonyolódik az ember, nem áll ki nyíltan az igazáért, és a jó dolgok kifolynak a kezei közül.

Szóval, higgy  magadban!
A rúnák neki is HAGALAZ védő jelét küldték, tehát állnia kell a sarat, nincs mese. Harcra fel!






______________________________________________________

Andi energiái:

KENAZ (Fákja) fejleszti a kreativitást, képességeinket minden területen.
Szeretném, ha használná a benne szunnyadó ötleteket, egyszerű megoldásokat keresve, hogy ismét otthont teremtsen magának egy neki idegen környezetben.
A rúnák BERKANA (Nyírfaág) jelét küldték neki.
Na ja, ez igaz. Andi csak akkor van teljes harmóniában, ha a női energiák felszabadulnak. S ha a nőiességet teljesen megéli, talán nem ellöki, de maga felé fordítja a dolgokat megoldást keresve.

Tyű, és talán még a cserebogárnak is fog örülni :)

Nem a rúnák mondják meg a sorsod. Nem irányítanak. Nem jósolnak. CSAK önelemzésre, önvizsgálatra sarkalnak. Rávilágítanak erre-arra, nézőpontot mutatnak, megcsipkednek, játszanak, biztatnak.

De mi választunk, melyiket vegyük komolyan.

1 megjegyzés: