2015. október 14., szerda

A Hetek (Rúnanapló)

Az energiámat jól érzékelik a Rúnák. Most vizsgáljuk a jellemvonásokat a Heteken keresztül. A keresztény egyház szerint van ez a hét főbűn, de mindennek van jó oldala még a bűnöknek is.
Tyl Uilenspiegel (hú de rég olvastam) sem csak a Hetet keresi, hanem a Heteket kutatja, mert egy tőről fakad két hajtás. Két választás, két út, és nagyon könnyű átlépni a vékony, áttetsző határt.

Álló vagy nem megfordítható rúnákat húztam, ami jobbra húz, de legalábbis stabil.

KEVÉLYSÉG - BÜSZKESÉG
Berkana (Nyírfaág)
család, termékenység

Ungibi olvasata
Büszke vagyok ahonnan jöttem, ahol vagyok, a családra, magyar földre, sőt Kőbányára is. Szeretem a saját egómat, jól elvagyunk. A kevélység talán akkor legyint meg, mikor lépni kell valaki felé, vagy ha skatulyába akarnak sorolni (ezt főleg közelálló emberektől veszem zokon). És azt sem értem miért kell magamat reklámoznom.
FÖSVÉNYSÉG - TAKARÉKOSSÁG
Eihwaz (tiszafa)
védelem, rugalmasság, kitartás

Ungibi olvasata
Jól alkalmazkodom a kevéshez. de ha lehet szeretek spájzolni, hogy később tudjak mihez nyúlni. Hajlamos vagyok gyűjtögetni a "jó lesz még valamire" típusból. És szeretek találni valamit. Apró pénzt, diót, kavicsot, madártollat. radírt, labdát, könyvet, egy szatyor epret, téglát, gyűrűt ...
BUJASÁG - SZERELEM
Isa (Jég)
fagy

Ungibi olvasata
Na, ez jól le van fagyasztva, valami gleccser belsejébe, az már biztos. (de mi lesz, ha jön a globális klimax?)
Egyszer azt mondták nekem, az a baj hogy én nem tudom elhinni, hogy engem szerethet valaki. Igazat adtam neki.
IRIGYSÉG - BECSVÁGY
Dagaz (nap)
gyarapodás, fejlődés, biztonság

Ungibi olvasata
A státusz tárgyak, hatalmi izék nem érdekelnek, de a becsvágy a tudás, a tehetség a jó emberek felé hajt.
TORKOSSÁG - ÉTVÁGY
Laguz (Víz)
intuíció, belső hang

Ungibi olvasata
Mindig is remek étvágyam volt, van, lesz :)
A konyhában sokszor improvizálok, és jól sül el a dolog.
A fantázia étvágyam talán még erősebb és szabadjára is engedem. Talán ezért nem értem az unatkozó embereket (én csak monoton, rám erőszakolt dolgokat unok), hiszen a világ érdekes és végtelen.
HARAG - ÉLÉNKSÉG
Ansuz (Száj)
elhangzott szó, bölcsesség, tanács

Ungibi olvasata
Uralkodom magamon, de nem érzem magam bölcsnek tőle. A méreg gyorsan felcsap és kialszik, és van hogy nem is haraggal reagálok. Pl: Tesómmal állunk a buszmegállóban, esett, pocsolya az úton, busz bele, jó nagy adag egyenesen  az arcunkba. Élénken reagálunk mindketten. Én nagyon röhögök, Tesóm nagyon káromkodik.
TUNYASÁG - KÉNYELEM
Fehu (Jószág)
munkával előteremtett bőség

Ungibi olvasata
Dolgozni jó, de tudni kell lazulni is. Praktikus, kényelmesen berendezett környezet kell mind kettőhöz. Sajna a civilizáció a tunyaságra épít, én próbálom kerülni, de sok a csapda. És a lustaság fél egészség, úgyhogy holnap is ráér a vásárlás, a szemetet majd reggel kiviszem, és szerintem dekoratív az a pókháló.
Forrás:

2 megjegyzés: