2015. augusztus 19., szerda

Iránytű (Rúnanapló)

Kérdés
Befolyásolni, irányítani akarom a történéseket, a környezetemet, a jövőt.
Van erre fikacnyi esélyem?








Rúnák válasza
Thor keresztjével segít eligazodni a homályban.
DÉL
általános hatások

- Nauthiz (Szükség)
A szükség, a kényszerűség, a megszorítás jelképe.
Ungibi olvasata
(Fuck)
A munkanélküliség már egy ideje szűkíti a lehetőségeimet. De kivárok. Gyűjtöm az erőt, a tapasztalatot, amikorra majd eljön az én időm.
NYUGAT
akadályok, problémák

- Fordított Ehwaz (Ló)
Ungibi olvasata
Ez is késleltető rúna (már megint), erősíti az előző intelmet. Jól van nem kapok akármilyen lehetőségen. Átgondolom. Nyugton maradok, nem kapálódzok, mert még elsüllyedek. Megbecsülöm, amim van, és várok.
VÁROK.
ÉSZAK
kedvező hatások

- Wyrd (Sors)
Ungibi ovasata
Ez egy üres kő. Bármi lehetséges, és mivel ez a saját karmikus sorsomat (ha van ilyen) jelképezi, én fogom rávésni a jövőt.
(Végre egy jó hír: Van esély. Ha addig ki nem nyúlok a nagy várakozásban :)
KELET
végkifejlet

- Uruz (Őstulok)
Erő, változás
Ungibi olvasata
Belső erővel, az ösztönöket elengedve félelmetes akadályokat is legyőzhetek. (Na, azért nem kell vadulni) Ha állom a sarat, a kitartás meghozza az eredményt.
LÉLEK
jövőbeni hatások

- Berkana (Nyírfaág)
Család, termékenység
Ungibi olvasata
Még azt a bizonyos "női megérzést" is be kell vetnem, hogy felvirágozzon, gyarapodjon testem, lelkem, családom, barátaim és élvezzem a megérdemelt, beérett gyümölcsöt.



Rendben, vállalom. Nem ugrálok.
Türelem. Türelem.
Remélem nem szakad el, mert az a cérna nagyon, nagyon, nagyon vékony.
Forrás:


Tényleg?
Erre még vissza térek.

2 megjegyzés:

  1. Nekem már régen elszakadt. Se motivációm, se jövő képem, évek óta már nem várok semmire. Minek is élek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt meg sem hallottam. Mondasz itt nekem depihülyeséget? Holnap eláll az eső... és van egy üveg Hubertuszom is, ha gondolod :)

      Törlés