2015. augusztus 26., szerda

A természet erői (Rúnanapló)

Megint Thor keresztjével hívom a rúnák segítségét, csak most a természet elemeit faggatom.

Kérdés
Hogy kerüljek még közelebb saját energiáimhoz, miként lássam tisztán a feladatom, az utam?



FÖLD
fizikai hatások
- Hagalaz (Jégeső)
Ártó, pusztító természeti erők jelképe
Ungibi olvasata
Vannak olyan dolgok, helyzetek, amik ellen nem tehetek semmit. Csak állom a sarat, kivárok már megint (fuck). A jégeső elől magamra húzom az ajtót. Kizárom a stresszt és az aggodalmakat. (Vegyem be a leszarom tablettát? :)
Jó alkalom ez a belső fejlődésre is.


SZÉL
értelmi hatások
- Eihwaz (Tiszafa)
Védelem, rugalmasság, kitartás
Ungibi olvasata
Igen, az eszemmel tudom, hogy csak kitartással érhetem el, hogy a viharban hajlékony legyek és ne törjek. Bár a többség nem úgy látja világot mint én, elég erős a meggyőződésem, a gyökereim pedig a család és a barátok.
A kusza ágak közt is tisztán látom a dolgokat, hogy mennyire kuszák.

TŰZ
kreatív hatások
- Othala (Tulajdon)
Anyagi tulajdon, jellem, örökség
Ungibi olvasata
Az örökölt és tanult készséget használom és megbecsülöm. Más vagyonom úgy sincs.
Például a rajzolás már rég túlnőtt a hobbi szinten. Hajtóerő, vélemény, gondolkodásforma, vagy amit akarsz, de az enyém.



VÍZ
érzelmi hatások
- Gebo (Ajándék)
Kapcsolatok, szerelmek és az ajándék jelképe
Ungibi olvasata
Nem szabad félnem a váratlan segítségtől, megijednem a baráti ajándéktól, kedvességtől.
Néha olyan dolgokat viszonoznak amit én észre sem vettem, hogy adtam.




LÉLEK
spirituális hatások
- Algiz (Jávorszarvas)
Barátság, védelem, oltalom
Ungibi olvasata
A belső iránytű a megfelelő irányba mutat. Bátran hallgathatok a megérzésre, meggyőződéseimet a természetfeletti erők is támogatják.
KÖSZI!





Forrás:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése