2020. május 5., kedd

Károgó

Találtam még meg nem valósult terveket az egyik ládában.
A múltkori bejegyzéshez kapcsolva.
_______________________________________________

 Cserépkályhákra dekor tervek. Nem válaszoltak. Kár.
_______________________________________________

 A kávé reklám tigrisével kellet volna bögredeckor. Én ilyet képzeltem, de nem kellett, végül csak az eredeti logó került a matricára. Kár, kár.
_______________________________________________

 No, ennél a tervnél maga a szerző tűnt el (remélem nincs semmi baja).
Három könyves krimisorozatnak indult. Meg is jelent kettő, hozzá az illusztrációt, borítótervet rajzoltam. Készült a befejező rész. Közben egy kis képregényt gondolt az író, népszerűsítés, reklám céljából. Megcsináltam. Kicsit SPN beütése lett a rajzoknak és túl bonyolítottam, de tetszett. Sajna ki sem adták.
Nincs harmadik kötet sem, sosem tudom meg a történet végét és azt sem mi lett az ifjú íróval. Kár, kár, kár....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése