2020. május 1., péntek

Áprilisi visszanéző - ISA (Rúnanapló)

Április rúnája aszongya, lassítsak. Nyugi.

Ha ennél jobban lassítok, akkor már visszafelé megyek. Vissza a jövőbe az jó film, de veszélyes elmélet.
Ráérős dolgokat végeztem. Úgymint rendrakás (csak kíméletesen). Ültetés, magvetés (a növényszekció már egész pofás), hajnövesztés, felhőbodorítás (sajna eső csak az utolsó napokban hullott). Munkába járás színpatikus üres buszokkal, (és még munka is volt), igazi szabadságra is mentem (mert a kényszerűt nem élveztem). Át- és értékeltem a fogyasztói társadalomban való szerepemet, találkoztam emberekkel és nem mindig kerültem ki őket sőt egy véletlen barátnőrandi nagyon jól esett. Volt net és kolbász, ergo minden oké. Ennek ellenére április nem volt lassú, ez a hónap igen gyorsan elszelelt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése