2018. március 25., vasárnap

Elvetélt munkák

És van, hogy nem én tehetek róla.
Kevés az idő, ezért nem vállalom, nem erre gondoltak, nagyonjómégismástválasztunk, vagy egyszerűen se bű, se bá nem jelentkezik többet a megrendelő.
Íme egy kis próbarajz válogatás a meg nem valósult munkákból.
Károgok.
_______________________________________________________

Egy ígéretes meseíró keresett illusztrátort. A történetből kaptam ízelítőt. Valami keserű, besavanyodott, önsajnáló puhánykáról szólt, de még volt remény. Tetszett.
Rajz és pár levélváltás, aztán a pasi eltűnt az éterben. Kár.

___________________________________________________________

Ez valami játékprogramhoz lett volna háttérgrafika. Nem is válaszoltak. Kár.

Ismeretterjesztő könyvecskékhez (ahol egy kislány és a nagyija a főszereplő) rajzok kellettek.
Nekem meg valami visszajelzés, ami nem jött.
Kár.
A következő három próbálkozás egy érthetetlen szerző ködös művéhez készült, de nem találtam el az ízlését, nem értettem mi a frászt akar. Hagytuk a dolgot.
Kár.
(Sajnos nem láttam sehol az elkészült könyvet, hogy mégis hogy kellett volna.)
___________________________________________________________

Elolvashattam ezt a kisregényt, ami ugyan megjelent már tengeren túl, de magyarul is szerette volna látni az író, egy kanadai-magyar mérnök.
Utolsó órában a Föld, energia, szennyezés, gének, vissza az alapokhoz, remény.
Itt főleg én voltam a hibás, hogy lecsúsztam az ügyről. Kár.

___________________________________________________________

Ismét mesekönyv. Kicsit retrós történetekkel.
Szimpatikus szerző, nagyon tetszettek neki a próbarajzok is, "ilyenre gondolt", de bejött a képbe egy másik illusztrátor, aki ismert celeb-művész, és inkább őt akarja megnyerni magának, mert akkor jobb lesz a könyv piár marketingje, vagy mi a szösz. Aha.
Láttam. Jó lett a végeredmény, de akkor is kár.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése