2018. december 21., péntek

A huszonegyedik adventi ablak nyílik

✰ A mérhetetlen önuralom, amit ma tanúsítottam.
Mert vannak munkatársnak nem nevezhető kollégák, akik tehetségesen nyomkodnak, illetve ELnyomkodnak  gombokat, mondván, hogy ők nem csináltak semmit... Na de elnyomta, elállítottaAaa...
Mivel szeretett lézergépemről volt szó (I love 😍 TrotecSpeedy) érzékenyen érintett. Már röhögtem, hogy ilyen nincs, hogy az utolsó munkanapon felgyújtjuk a műhelyt. Persze azért gyorsan reagáltam, nem lett baj, és pár mély levegő után megtaláltam a visszautat a helyes kerékvágásba, sőt a tanoncot sem bántottam, csak nyomatékosítottam, hogy NEM nyomkodunk össze-vissza.... Azt hiszem, egy angyal vagyok . 😈
✰ Vonzódom az égetnivaló, tüzes dolgokhoz (kivéve a vasalót), és muszáj volt meglepnem magam egy új pirográf pákával:


✰ A sétányon ismét feltűnt egy új mini szobor:
.
 Mutattam már a többi kis bigyót, ami Kőbánya régi jellegzetes dolgait idézi?
Csak nem értem, miért ilyen picik.
✰ Ma a főnök azzal búcsúzott az ünnepekre, hogy pihend ki magad, pihend ki magad! Kicsit fenyegetésnek éreztem, de azért ezennel megkezdem a téli szünetet.
Ébresztő kikapcs, lazulás bekapcs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése