2018. október 1., hétfő

Visszanéző a kilencedik hónapra (Rúnanapló)

Szeptember rúnája árulással, csalódással, boldogtalansággal fenyegetett.

Ez a rúna szépen visszafordult az egyenes állásba. Pozitív olvasata lett minden lehangoló, sötét és örömszívó árnyéknak.
Nehéznek éreztem a napokat és fárasztónak a heteket, de baj ez? Nem.
Vettem az akadályokat a magam ütemében, néha többször nekiszaladva, vagy korrigálva az ugrást. Megfelelési kényszerem sosem volt, és a korlátaim is jó ismerősök.
Az emberi hülyeség sokszor elámít, de csalódni nem csalódtam senkiben, mert nagyon jól tudom, kire számíthatok igazán. Persze van pár ember, akitől többet várnék...
Jó lett volna több bohémság, lazaság, s jaj a könyveket is hanyagoltam. Viszont új irányba nyitottam. 😮Számítógépet "szereltem", vagy valami ilyesmi. Ventilátor, hűtés, memória... JozefProf útmutatásával bele mertem nyúlni a szörny gyomrába.😮 A másik roppant nőies vállalkozás, a bejárati ajtó felújítása. Még nincs kész, de alakul, legfeljebb fogpiszkáló lesz a végeredmény.
Összegezve, a szeptember jó kis hónap volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése