2018. október 31., szerda

Visszanéző a tizedik hónapra (Rúnanapló)

"Mindig folytasd a harcot!"
Október rúnája sem hiheti, hogy feladom, bármibe is vágom a fejszém. A kudarc csak ideiglenesen van bejelentve nálam.

Ezt a rúnát is megfordítottam.
Színes és küzdelmes havunk volt. Az ősz ilyenkor a legszebb és én élveztem is, csak már megint túl sok mindenbe fogtam.
Példul: van ami még alakul (konyhaszekrény), van amivel már a finisbe értem (ajtó) és van amivel megbirkóztam (szó szerint birkóztam a számítógép alkatrészeivel), de van amibe bele sem kóstoltam (előszoba padló), sőt amit végül nem nekem kellett mekkszerelnem (új csaptelep).
A végén még megkapom a kontár-díjat 😎:


Érzem, hogy jó irányba haladok, mégis a számomra kedves és lényeges dolgok háttérbe szorultak. Terv ezen változtatni.
Több rajz, több olvasás, több kutyázás, több csavargás.
Munkahely teher- és stresszmentesítése.
Ésszerűen korlátozott számítógép használat.
Kevesebb háztartási izé, bár a fészek fontos, de csak amíg nem nyűg.

És főleg:
"Mindig folytasd a harcot!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése