2015. szeptember 9., szerda

Napi összegzések (Rúnanapló)

Milyen volt a napom?

Esténként fel kéne tennünk ezt a kérdést, mert lehet hogy fáradt vagy, le vagy hangolva, rossz színben látod a világot, lehet eltűnnek az értékes dolgok, vagy magán lényegen siklasz át a nap végére. Pedig a jó dolgok visznek tovább, erősítenek, és segítenek a holnapi csatában, vívd azt bárki vagy bármi ellen.

Az az napi értékelésemet vitatom meg az ősi jelekkel, hátha ők látnak valamit, amit én nem.

No, nézzük!

Csütörtök
Fehu (Jószág)
A munkával előteremtett bőség jelképe
Gyarapodás. beteljesülés, kemény küzdelmek jutalma
Most ez vicc? Nagyon humoros ez az Odin papa! A félszemű, ravasz germán istenit neki! Milyen munkáról beszél ez?
Oké, nyitott vagyok, istentelenül nyitott :)

Nem csak az a munka, amivel pénzt keresünk, ez igaz. És tényleg, az elkezdett bütyölések (makramés téma, Fanart) jól haladtak ma. Gyömbéres kekszet is sütöttem. A küzdelem gyümölcse egy bűn ronda, oda égett amorf kidobni való lett. Egyedül az a szerencséje a sütinek, hogy finom. Nagyon ízlik, és nem csak az optimizmus beszél belőlem. Kérdezzétek meg a kutyám.

Égő:
Egész nap dolgoztam a lelki nyugalmon is, mert nem volt százas. Biztos a tegnapi zajmérgezés stresszhatása. Még Hubertusz barátomat is bevetettem. Meg lett az eredménye.
Az esti sétánál egy orkcsalád a kutya ugatásra ugatással reagált: tegyélszájkosaratakutyáramerthamegharapjafejberugommegtégedis
Furcsa mód lemondó rezignáltsággal fogadtam az ostobaság újabb megnyilvánulását. Nem öntött el e harag és a vérnyomásom is rendben volt.
Tehát elfogadom Fehu jelét. Küzdöttem egész nap, hogy megtartsam önmagam és sikerült. Még felesleg is maradt. Ki kér?

Péntek
Ismét Fehu!?
És igen, folytattam pár tegnapi feladatot. A konyhában is dolgom volt, aminek az eredménye újabb adag levendula szörp, és az "isteni krumpli levesem", amiből két tányérral is bevágtam. Tehát a testi gyarapodás garantált :)
Reggel kutya tréninget is tartottam. Jonatánnal ki kellet menünk a Sportligetbe, mert (hogy a kánikula alább hagyott) a túlcsorduló energiáit le kellet vezetni. A jutalom egy nyugodt, vigyorgó eb, remek étvággyal, és még az eső előtt hazaértünk.

Szombat
Uruz (Őstulok)
Erő, életerő, változás.
Remek erőben vagyok, ez tény, a szénanátha rohamok ellenére, és remélem a láthatatlan baci-vírusokat is kiütöttem.
Hétvégén többet vagyok a tesómmal és az együttes tervek, viták, ökörködések is növelik az életerő pontjaimat.
Az erőmmel nem szabad visszaélnem, de néha meg kell rendszabályoznom a kutyát, mikor Jonatán a nyomozást, helyszínelést, (nő)vadászatot túlzásba viszi.
Változás nem látok, hacsak az országos félelmetes migráns hullámot nem számítom, amivel viszont én nem tudok mit kezdeni.

Vasárnap
Wyrd (sors)
Karmikus sors
A nornákról kapta a nevét, akik sodorják az örökké változó idő fonalát
Én is sodorgattam, de csak a horgolni való fonalat :) Készülök a télre.
A vasárnap olyan átmeneti nap, filozófálós, tervezős nap. A problémákat jövőhétre tolom, és megpróbálok kutyamód a jelenben lenni, ami nekem nagyon jól megy, csak az a baj, hogy kettőt pislantok, és már besötétedett.

"Kutyául kopott a karma.
Ki az aki hinni akar ma?"  Quimby


Hétfő
Berkana (Nyírfaág)
Család, termékenység
új kezdetek, a siker ösztönzése
Egy megújító fürdővel, próbáltam egyensúlyba hozni magam. A tisztálkodás mellett ez olvasásból (átvisz egy másik világba) és a vicces, szolmizálás a kádban gyakorlatból áll, ami megtisztítja a csakrákat, felerősíti a belső hangot.
Befutott két apró munka, és folytatódik a receptkönyv illusztrálását is. eddig a kivonatra vártam.
A családi (gáz)tűzhelyet is beizzítottam, jó kis vacsorát rittyentve (csontleves grízgaluskával, meg túrós lepénykék) . A tesómék is "pingvinre ették" magukat.

Lepény halom citromos joghurttal :)

Kedd
Raidho (Lovaglás)
A vándorlás az utazás és a haladás jelképe
Nem mentem sehova, az biztos, de ha konkrét akarom értelmezni, akkor igen, megnéztem a Vándorló palotát. Egyik kedvenc rajzfilmem.
Mennek a dolgok, jól haladtam a munkával és a rajzzal is. A gasztro fejlődésem töretlen (a tárkonyos pulykaragu remek lett), a végén még megtanulok főzni.
Most hogy hűvösebb van sokkal jobbak a kutyaséták is, nagyobb távot teszünk és nem kell nógatni Jonatánt.
Forrás:
Szerda
Ha már ilyen jóban vagyunk a Rúnákkal, ma szeretnék kérni tőlük egy kis ősi energiát.
Mire van szükségem a jövőben, hogy boldoguljak?

Meggyújtok egy fehér gyertyát (kissé belebambulok a lángba).
Húzok egy követ.
Átmásolom egy tiszta papírra (átgondolom, tényleg ez kell nekem)
Meggyújtom, és a tűzben kiszabadul a rúna ereje (közben koncentrálok a parázs és az izzó pernye múlékony rajzolatára, és megpróbálom nem felgyújtani a lakást :)

Egyiket húztam, a másikat választottam

GEBO (Ajándék)
Feléleszti a a szexualitást, gerjeszti a szerelmi energiákat és eláraszt ajándékokkal

A Rúnák szerint erre az erőre van szükségem. Hááát.... Nem akarok vitatkozni, de Ibi, mint szexistennő? Sssz. Nem is részletezem, nehogy ki keljen raknom a 18-as karikát (pedig nem vagyok dohánybolt :)

KENAZ (Fáklya)
A tehetség, kreativitás és az egészség tűzét táplálja

Ezt az erőt én kértem, mert ha kialszik ez a pozitív láng, cseszhetem. Biztos belebetegednék. Alkotóerő, kíváncsiság, fantázia nélkül nem bírnám sokáig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése