2015. szeptember 2., szerda

Kapocs (Rúnanapló)

Asszem említettem már egy régi barátot, akivel nem tudom, hányadán állok. És továbbra sem férnek a bögyömbe merev nézetei, meg az érzés, hogy a barát kategóriából le lettem fokozva, csak elfelejtett szólni.
Kérdés
Milyen kapocs fűz még hozzá? (Mert valami nem stimmel az biztos)

Rúnák válasza
Egy pentagrammára vetettem ki hat követ.
Ez a szimbólum kinek mit jelent, korok, nézetek keverik a szezont a fazonnal. Nekem a kiegyensúlyozott végtelen, minden mindennel összefüggő, megnyugtató védelme ez a jel.



Én
Othala (Tulajdon)
Anyagi tulajdon, örökség és jellem.
Ungibi olvasata
A tőlem el nem vehető tulajdonom a jellemem, bár nem mindig passzol a kockásított világba. Ha valamire is hiú vagyok talán ez. Igen. És ha nem látja valaki az egyéniséget, bele sem veszi az egyenletbe, vagy általánosít engem... Ssssz! Mintha láthatatlan lennék.
Ő
Ingwaz (Ing isten)
Befejezés és az új kezdete
Ungibi olvasata
A változás rúnája. De nekem nem biztos, hogy tetszik. Lehet, hogy olyan dolgokat hagyunk el, amiért kár.
Különben a legtöbb ember nem is változik, hanem a meglévő tulajdonságaiból valami elhalványul, valamelyik meg felerősödik, s nem mindig előnyére.
Múltunk
Mannaz (Emberiség)
Emberiség, egymásra utáltság.
Ungibi olvasata
Suli, munkahely, egymás segítése, tanítása, terelgetése, csiszolása. Van hogy szét válnak az utak, de újra összefutnak. És a nyilvánvaló különbözőségek ellenére így úgy hatunk egymásra.
Jelenünk
Fordított Uruz (Őstulok)
Ungibi olvasata
Langyos barátság, felszínes beszélgetésekkel, egy-két bátortalan kezdeményezéssel.
Jövőnk
Nauthiz (Szükség)
Szükség, kényszerűség, megszorítás.
Ungibi olvasata
Nem erőltethetek semmit. Idővel minden a helyére kerül.

Kapocs
Ehwaz (Ló)
Utazás, mozgás, hűség.
Ungibi olvasata
Együtt jártunk az úton, amíg felnőttünk, és én nem akarok szem elől téveszteni egy barátot, mikor javában őszülök, ő kopasz, pedig igazándiból csak bölcsnek kéne lennünk.
Forrás:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése