2015. szeptember 30., szerda

Építkezés (Rúnanapló)

Célpiramis.
Fel akarom építeni új, szilárd BőségHázamat, ahol nem a megélhetésen kell aggódnom, hanem kicsit feljebb emelhetem a fejem és messzebb nézhetek.


Menni fog?
FÉLELMEIM
Mannaz (Emberiség)
Ungibi olvasata
Ja, ez egy gyenge tégla az alapban.
A társadalomban, a családban nyilvánvaló az egymásrautaltság, de én nehezen kérek, főleg idegenektől, és az előrejutáshoz ez is kéne.
Nem vagyok egy partiarc se.
AKADÁLYOK
fordított Laguz (Víz)
Ungibi olvasata
Nem csak a belső hangra kéne figyelnem. A kézzelfogható dolgok jobban kötnek a valósághoz, arra bizton lehet építeni.
Őszinteséggel érek csak valamit, és akkor tudom, hol a helyem.
AMIRE VÁGYOM
Ansuz (Száj)
elhangzott szó, bölcsesség, tanács
Ungibi olvasata
Olyan munkát szeretnék, ami kihívás, és új dolgokra tanít. Segítő társak tanácsaival felszabadulnék a nyomás alól, megjönne a saját hangom, s "együtt fújjuk a dalt, fújjuk a dalt, fújjuk a dalt".
KIHÍVÁSOK
Kenaz (Fáklya)
tehetség, kreativitás, egészség
Ungibi olvasata
Nem kéne visszafognom magam (elég, ha más teszi).
Ide nekem az oroszlánt is, csak győzzem szuflával, és ne aludjon ki az tüzem se.
Azt a feladatot vállalom, ami az én asztalom, mert hát minek mennék könyvelőnek?
ERŐSSÉGEM
Uruz (Őstulok)
erő, változás
Ungibi olvasata
Meg van az erőm, hogy szembenézzek a kihívásokkal, áldozatot is vállalok agyarapodásért, nyitott vagyok a változásra.
AJÁNDÉKAIM
Jera (Év)
aratás, igazság, beteljesülés
Ungibi olvasata
A jó munkáért jó fizetség jár.
Türelemmel várom, hogy beérjen a gyümölcs, tudom, nálam az igazság.
EREDMÉNY
fordított Perthro
titkok, rejtélyek, spekulációk
Ungibi olvasata
Én rakom, vakolom illesztem a köveket a BőségHáz falába, de ha hátulról bekavar a bürokratizmus, a sznobizmus vagy más hasonló jóakarat, hiába kapálódzom.
Forrás:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése