2015. május 27., szerda

PsArtnapló - Berlin fölött az ég

Ha van kötelező olvasmány, lehetne kötelező film is.
A Berlin fölött az ég ott lenne a listán.


Hogy milyen az ég Berlin fölött, azt nem tudom, felettem igen viharos.
Szerencsére én nem hallom az emberek gondolatait, min az angyalok a filmben, de ahogy ma elsuhantam mellettük, be-be villant egy- egy történet róluk.
Ez jó játék szokott lenni, de ma túl sok volt a szomorú, vagy szánalmas lélek. Nem tettek jót a mesék az amúgy is haragos kedvemnek.
Persze találtam vicces morzsákat is, ami helyre rakja a humorszintemet (sajnos ez nem mutatható ki labor vizsgálattal, mint a vércukor, pedig fontos lenne az egészségre nézve).
A filmben ballonkabátos angyalok láthatatlanul figyelik az embereket. Berlinben.
Itt Pesten szerintem nem vesződnek ilyennel, hanem dolmányos varjakat alkalmaznak. Engem is figyel egy, és kajával tarhál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése