2014. augusztus 24., vasárnap

Hellhound (Supernatural-FanArt)

"Ha jó a kedved üsd a tenyered!"
Ha rossz, akkor rajzolj pokolkutyát :)
És a pokolkutya újra a földünkre lép.
Sötét árnyként suhan az alkony határán, az idő is neki dolgozik, hisz az éjfél közelít. Nem a vihar előtti szél, nem kóbor fuvallat siklik a mező felett, hanem a kérlelhetetlenség fekete szukája indul érted.
Nem számít neki, hogy még dolgod van, hogy fontos vagy, hogy szeretet köt valakihez, hogy az élet szép. Nem. Mióta megköttetett az üzlet, az övé vagy szőröstül, bőröstül... lelkestül.
Használd ki a hátralévő idődet. Ugorj el Mexikóba, vagy nézd a csillagokat. Látogasd meg anyádat, vagy dobj be egy üveg whiskeyt. Írj búcsúlevelet, vagy üvölts rockot a tesóddal. Mindegy, de jobb, ha teszed a dolgod.

Közben hallgassuk Rasmus-tól az In The Shadows-t.

Napi SPN idézet:

Sam:(már tudja, hogy a bátyja eladta a lelkét érte)
No, és mennyit kaptál?
Dean:
Egy évet. Egyetlen évet.
Sam: (nehezen uralkodik magán)
Hmm. Ezt nem kellett volna. Hogy tehettél ilyet?
Dean:
Ne legyél rám mérges!
Muszáj volt. Vigyáznom kell rád. Ez az én dolgom!
Sam:
És szerinted nekem mi a dolgom?
Dean:
Hogy?
Sam:
Megmentetted az életem már nem is tudom hányszor. Mindent feláldoztál értem. Szerinted én nem tenném meg ugyanezt?
A bátyám vagy. Bármit megtennék érted.
Nem érdekel, mibe kerül, de kirángatlak ebből a helyzetből.
Hiányozna az a nagy pofád.
Dean: (világi-büszke mosollyal)
Ja.
2/22


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése