2022. július 31., vasárnap

Bujtor István: Ezt megcsíptük Oszi (könyvjelző)

Bujtor István ízesen és lelkesen mesél gyerekkoráról, a családjáról, a fiatal sportolóról, a színészről, az út keresésről, színházról, filmekről, forgatásokról.
Magánéletéről keveset árul el, de remek, poénokkal tűzdelt történetein keresztül (amibe sokszor keveredik önkritika) kirajzolódik egy színes életet, amit csak élvezni lehet.

Elő is vettem pár Bujtor filmet.
😁 Az Ötvös Csöpi sorozatot hajdanán nyaranta a Nagyival moziztuk kötelező jelleggel. Aztán unalomig ismételte a tv. Hanyagoltam, de most más szemmel néztem újra a Pogány Madonnát és társait.
A balatoni retró hangulat üdítően hatott, több karaktert is jó volt viszont látni, de a verekedések most is csak viccek, a történet meg néha sántít.
😍 Sándor Mátyás nagy kedvencem volt. Könyv, filmsorozat egyaránt.
Újrázva a film kicsit elnagyolt, de most is tetszik. A főszerepet mintha Bujtorra szabták volna.
😆 Az oroszlán ugrani készül. Nem láttam még ezt a filmet. Megkerestem.
Nagyon jó titkosügynökös paródia, tele rejtett poénokkal, blődségekkel, gonosz szőke Psota Irénnel, Papp Laci nehézfiúval, Medvecky Ilona mint egy bondlányal, és hát a snájdig, szépszál szuperügynök Bujtorral. Remekül szórakoztam.

Majd még körül nézek, biztos van még pár régi gyöngyszem a neten.

- Stílus: 9 pont
- Tartalom: 9 pont
- Hatás: 10 pont
- Külcsín: Értékelhetetlen ebook
- Hangulat: Humorral könnyebb minden
- Újrázás: Persze
- Tanulság: Mindegy, melyik ösvényt választjuk, csak élvezzük az út minden szépségét, sőt minden buktatóját. Ja, és a lovak nem mindenkit kedvelnek.

Egy kis emlékezős videó:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése