2019. június 1., szombat

Májusi visszanéző (Rúnanapló)

Az ötödik hónap rúnája az akadályok, próbatételek leküzdésében segített.

Az élet leckéit és vizsgáit olyan könnyen vittem, hogy észre sem vettem, mi volt az épp aktuális kihívás.
Kár hogy vége a májusnak, tetszett ez a zöld hónap. Olyan lazára sikeredett, vidámnak, nemtörődömnek, de közben filóztam is. Nem rágtam magam, az nem az én műfajom, hanem a szokásos szarkazmussal figyeltem a világot és magamat.
Az öngyógyítást folytatom, jó úton haladok, a'szem, de sokszor beleragadok az álomhálóba és szívesen átaludnék egy hetet egy húzásban. Pedig lenne dolgom, tervem, csak a szokásos halogató-kórság tunyaság-lázzal visszatartja lelkesedő énemet. (Majd szedek rá turbópirulát és iszok buzdítóteát.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése