2019. január 2., szerda

2019 - a hónapok kövei (Rúnanapló)

"Hagyományosan" rúnát vetettem a hónapokra, hogy magabiztosan induljon az év.
Ráadásnak kívánságokat is égettem, segítő energiákat kérve.
A hármas spirál egyesít, a tűz felszabadít, és a szélbe vetett hamu célba talál.

URUZ és KENAZ erejét én kértem, mert szükségem van egészségre, akaratra és lángoló tehetségre.
SOWILO energiáját a rúnák ajánlották, téve még a csomagba életerőt, sikert és győzelmet.
Fúúúúú! (AVE MOI)

JANUÁR
fordított Turisaz
Olvasat:
Csak fafejűek húznak ilyen rúnát. Akik nem hallgatnak a jó szóra. Rajtuk már a szerencse sem segít. Jóvana! Nyitott leszek mások véleményére, talán nem csak nekem lehet igazam.😉 Nem dacoskodom. Tűrök és engedek (legalábbis egy darabig).

Visszanéző
FEBRUÁR
Laguz (Víz)
intuíció, benső hang
Olvasat:
A megérzés, a meglepő reagálások már sokszor kihúztak a csávából. Most is bátran támaszkodhatok a kreatív fantáziámra és az álmokra, mert "Híd vagyok, amin a lélek átsétál"

Visszanéző
MÁRCIUS
Ingwaz (Ing isten)
befejezés, új kezdet
Olvasat:
Valamit sikeresen befejezek és kicsit kifújom magam. Hátradőlve a termékeny munkát szemlélve, de már az új dolgok felé kacsintva.
Nem kell félnem az új helyzetektől sem (OK), mert még a fű is nekem nő.

Visszanéző
ÁPRILIS
fordított Uruz
Olvasat:
Nagyszerű lehetőségeket szalasztok el, ha nem bízok magamban. Nem szabad megtorpannom, nem szabad elnyomnom az ösztönöket, mert akkor persze hogy elhagy a vitalitás és jön a betegség.
Stressz kilőve. Én vagyok az őserő.

Visszanéző
MÁJUS
Ansuz (Szó)
szó, bölcsesség, tanács
Olvasat:
Az élet folyton folyvást vizsgáztat. De bármilyen próbatétel, kihívás várjon is rám, jól fogok beszélni, és sikerrel járok. Jók a tanácsadóim, még az ismeretlen ösvényen sem botlok meg, nem kell aggódnom.

Visszanéző
JÚNIUS
Isa (Jég)
a fagy
Olvasat:
Kicsit túlpörögtem. Nem árt egy kis lassítás, elmélkedés, pihenő.
Szemlélődés, önvizsgálat, megújulás, és így megfontoltan tudok dönteni, hogy merre tovább. Óvatosan kell a jégen lépkedni, bármi lehet a felszín alatt.

Visszanéző
JÚLIUS
Dagaz (nap)
gyarapodás, fejlődés, biztonság
Olvasat:
Megsuhint az elégedettség boldog szellője, és talán rájövök, hogy mekkorát változott a helyzetem. Persze ezen dolgoznom kell, de nem kell megrémülni, hisz pontosan azt fogom kapni amit megérdemlek.

Visszanéző
AUGUSZTUS
Gebo (ajándék)
kapcsolat, szerelem, ajándék
Olvasat:
Ez a jel csak is jót jelenthet. Akár anyagi, akár szellemi, akár lelki, akár testi, akár pici, akár nagy, akár bölcs, akár butuska és akár kapom, akár adom az ajándék öröme elsöpri a gondokat.

Visszanéző
SZEPTEMBER
fordított Mannaz
Olvasat:
Azt üzeni ez a rúna, hogy legyek éber, mert valaki ellenem áskálódik.
Én meg azt üzenem: NE ÁSKÁLÓDJ!

Visszanéző
OKTÓBER
Eihwaz (Tiszafa)
védelem, rugalmasság, kitartás
Olvasat:
Nem tudom, mi vár rám, hogy ennyire kel kapaszkodnom a gyökereimmel. Remélem érdemes állnom a sarat, türelemmel viselnem a viharokat, miközben nem tévedek el a kusza ágak közt.

Visszanéző
NOVEMBER
Wunjo (Öröm)
öröm, siker
Olvasat:
Ebben a hónapban miden a helyén lesz. Főleg én.
Öröm, harmónia, az alkotó energia sikere, elégedettség. Jöhet. És az öröm ragadós, mindenki kap belőle egy kilométeres körzetben.

Visszanéző
DECEMBER
fordított Algiz
Olvasat:
Kihasználnak, irányítanak, megtévesztenek, átvágnak, rám kennek valamit.
Mi van? Kicsoda? Miért?
ÁÁh! Ezt a csúnya figyelmeztetés csak azért kaptam a rúnáktól, mert túl szépen alakult az éves jóslás? Csak hogy ne bízzam el magam. 

Visszanéző



Forrás:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése