2019. június 30., vasárnap

Júniusi visszanéző (Rúnanapló)

A hatodik hónap hideg rúnája nyugalmat lehel, óvatosságra int, a jég alatti meglepetésekre figyelmeztet.

És szét is olvadt a jég velem együtt ebben a veszetten forró napokban, ami hirtelen kapta el a nyár üstökét.
Szép nyugodtan olvadtam és csöpögtem, mint egy eltévedt hóember a Saharában. ⛄
A bevállalt dolgokon nem pörögtem, nem görcsöltem. A muszájokat tűrtem vagy megoldottam. Próbáltam hűteni a kedélyeket és jegelni a problémákat. Az Idő már nem érdekel, az Időt is mély hűtöttem (előveszem, ha aktuális).
Az eü. boszorkányságot folytatom, főleg a bennem lappangó gyulladások ellen kell a jég.

Meglepő dolgokat is megtudtam magamról:

- Szeretek légpisztollyal célba lőni (kösz JozefProf). Én LŐNI? Kihittevóna! Menő! 😎

- Rávettem puszta szavak által egy kajaproblémás ezoizé vegán vegát, hogy kóstolja már meg a szarvasszalámit. 😈

- Nem tudtunk bejutni a szemétledobónkba (valamelyik elérhetetlen szomszéd kicserélte a zárat, sőt bezárta). Tesóm eredménytelenül pörgött. Telefon, csöngő, kiírás... Felhúzta magát. Hogyképzeli, a villanyóra, nemakaroklejejárkálni...
Meguntam. Egy csavarhúzóval kimentem, jól elcsesztem a zárat és kinyitottam az ajtót. Nesze. Betörő lettem (mint Bilbó) 😜

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése