2017. február 28., kedd

Februári visszanéző (Rúnanapló)

A 2017 hónapok kövei
http://foltkutatok.blogspot.hu/2017/01/a-honapok-kovei-2017-esztendore.html
februárra jégre és fagyra figyelmeztettek.

No, valóban szó szerint faggyal indított a hónap, ónos eső formájában. Zakóztam is rendesen a lépcsőt láthatatlanul beborító jéghártyán, de csak a hiúságom sérült.
A munkahelyen is felbukkantak dolgok, amiket a jég alatt sejtettünk, meg más egyéb változások, titkok, tervek, emberek.
És még mi fagyott? Az agyam, az.
Néha már majdnem aggódtam a túlzott szórakozottságom miatt, ami valahogy törölte a terveimet, az időt, vagy nem is tudtam hirtelen merre is vagyok, miért és hogy.
Túl sokat filóztam, ábrándoztam, ami jó és kell, viszont ideje összeszednem magam, mert pár dolgot elhanyagoltam.
A tavasz is lassan belopódzott a szürke városba. Viszket a talpam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése