2016. november 6., vasárnap

Gyilkos jóslat (Supernatural-FanArt)


Hozzá a zene: The Brothers Bright - Blood on my name


Napi SPN idézet:

Harcolnak
Káin: (kedvesen fojtogatja Deant)
Megmentelek.
Dean:
Mitől mentesz meg?
Káin:
A végzetedtől.
(keményen földhöz vágja)
  Nem gondoltad még végig?
Fel se tűnt, hogy az én életem éled, csak visszafelé? Az én történetem az öcsém megölésével kezdődött, és ez az, ami felé a tiéd elkerülhetetlenül robog.
Dean:
Nem! Soha!
(egy mellbe rúgást kap)
Káin:
Nem véletlenül hívják Káin pecsétjének!
  Elsőnek Crowley-t ölnéd meg... Furcsán éreznéd magad utána, de valahogy megindokolnád magadnak. Megtennéd. Bűntudat nélkül.
  Aztán jönne az angyal, Castiel. Na, ő... Felteszem, az ő halála nagyon komolyan tönkretenne.
  És aztán!
(vadul ráveti magát)
A gyilkosság, ami teljesen darabokra szedne... Ami pont olyan bestiává változtatna, mint én vagyok.
Dean:
NEM.
(torkán az Első Kard)
Káin:
A testvéred, Sam.
  Csak egyetlen dolog választ el ettől a sorstól... a Kard.
(karja a végső csapásra lendül)
  Szívesen, fiú.
10/14.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése