2016. március 4., péntek

Hősök (Supernatural - FanArt)

Zene: Skillet - HERO

A hősök is voltak gyerekek, de amúgy minden gyerek hős. Sam&Dean meg pláne.


Mentsük meg a világot!

Batman nem tud repülni

Napi SPN idézet 1:

A srácok épp holtpontra jutottak egy üggyel és egymással. Dean nosztalgiázik.
Dean:
Tudod, miből lenne fasza vírusvideó, ha meglenne?
Mikor beöltöztél Batmannek, és leugrottál a pajtáról, mert azt hitted, hogy tudsz repülni.
Sam:
Te ugrottál elsőnek.
Dean:
Kilenc éves voltam, és Supermannek voltam öltözve. Mindenki tudja, hogy Batman nem tud repülni.
Sam:
Én nem tudtam, el is törtem a kezem.
Dean:
Tudom, hogy eltörted. A bringám vázán vittelek be az ügyeletre.
Régi szép idők.
Sam:
Azok voltak.
9/15.

Macimentőcsapat
SPN SDM FanFiction:

Dean:
És Chicagóban az a koszos játék maci? Emlékszel?
Sam:
Amivel évekig szekáltál?
Dean:
Aha, csak csajok macikáznak ...
Sam:
Mégis segítették kihalászni a konténerből.
Dean:
Nem engedhettelek egyedül a sikátorba.
Sam:
Téged alaposan helyben is hagyott egy csavargó, épp hogy fel tudtál tolni a tűzlétrára.
Dean:
Nem csavargó volt az, Sammy. Hanem egy városi anilejna.
Sam:
Gyerekeket ránt a sötétbe, és a szeme felizzik, amikor lecsap.
A fenébe, Dean miért nem mondtad eddig? Nem is a macit kellett megmenteni, az csak a csali volt, hanem engem.
Dean: (vállrándítás)
Hm.



Napi SPN idézet 2:

A nyomok egy kislányhoz vezetnek, aki mint kiderült, a játék medvéjének falaz. San&Dean hirtelen mackó doktoroknak adják ki magukat, hogy megtudják az igazat.
Audrey: (a kislány készséggel bevezeti a fiúkat a házba)
A szobában van, de elég morcos.
Kopp, kopp. Teddy! Két doktorbácsi jött hozzád.
Teddy:
Csukd be már azt a rohadt ajtót!
Audrey:
Úgye, látjátok.
Sam&Dean döbbenten hallgat. Még nekik is sok egy ember nagyságú, depressziós, bunkó medve.
Audrey:
Én csak egy olyan macit akartam, ami nagy, igazi, és beszél. De ő állandóan szomorú. Nem csak picit, hanem nagyon nagyon szomorú. Furcsákat beszél, és olyan büdös, mint egy busz.
Sam&Dean:
?????
4/8.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése