2015. április 8., szerda

Született démon: Meg (Supernatural - FanArt)


Ezt hallgassuk: Nem kell!
Tompos Kátya és az Óriás nyomja Nagy Feró dalát

Napi SPN idézet:

(A kiszabadított Meg kínzottan, szőkére festett hajjal, véres-kócosan ül az ágyon)
Dean:
Muszáj megkérdeznem.
Mi van a hajaddal?
(Ez a legégetőbb kérdés? - Sam rosszallva néz a bátyjára)
Dean:
Most mi van?
Meg:
Cuki, hogy észrevetted, Dean.
Nem az én ötletem volt, hanem Crowleyé. Egyike a rengeteg oknak, amiért torkon akarom szúrni.
...
Dean:
Miért hazudtál?
Meg:
Hogy időt nyerjek, butus. Próbáltam megszökni.
Sam:
Tehát egy rakás ártatlan ember meghalt, hogy nyerj magadnak egy kis időt?
Meg: (csodálkozik, hogy miért csodálkozik)
Szia, Meg vagyok. DÉMON.
...
Sam:
Meg itt maradhat és őrködhet.
Dean:
Mi van? Most már megbízol Megben?
Meg:
Hé, én hoztalak el titeket idáig!
Sam&Dean:
Pofa be!
Pofa be, Meg!
8/17.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése