2019. december 6., péntek

A hatodik adventi nap ajándékai

🌟 A SZÜRKE.
Mindent elárasztott a szürkeség, amit általában lehangolónak mondanak, de ha egy szürke szín mellé raksz egy másik színt, akkor a szürke annak a komplementerében kezd derengeni és így felerősíti a másikat.
A szürke eminenciást észre sem veszed, pedig ő mozgatja a szálakat.
A szürke a végtelen, ahol megáll az idő.
Szeretem a SZÜRKÉT.


🌟 A fene nagy szürkeségben jobban látni a csillogást és a jég csillog-villog. Jól esnek a pici fények (ha épp el nem csúszom).


🌟 Központi okok miatt elmaradt az Andi-randi, nem mentünk az ásványbörzére, s ezért szörnyű dologra vetemedtem. Ablakot pucoltam. Folyton halogattam, de most volt kedvem, na. Feleszkábáltam az új fóliát is (függöny helyett) és nagyon tetszik. Majdnem karácsonyi hangulatom kerekedett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése