2017. március 26., vasárnap

Budaörsi repülőtér


Valakinek tán nem nagy szám, ha a levegőben szálldos, de nekem (földhözragadt léleknek) kivételes lehetőség adódott, hogy egy kis sétarepülést tegyek Budaörs és Buda felett. (Én voltam hátul az ellensúly :)



Indulás!












 Mikor megláttam a Dunát, na akkor kezdtem rosszul lenni ahogy rákanyarodtunk. Néztem körbe, merre is a hányós stanicli. De aztán nem lett baj és repültünk tova.


Süti volt a pilótánk:

Nagyon tetszett ez az utazás. Villámlátogatás egy másik világba. Más látószög, fura elrugaszkodás. De azért megkönnyebbültem mikor kipréseltem magam apró repülőnk ajtaján, és a zanyaföldön voltam ismét.

Utána még körbenéztünk a reptéren.



A főépület a szívembe lopta magát (Bahaus, ipari műemlék).
Sőt a lelkes irányítószemélyzet mesélt nekünk pár érdekességet és történetet.







Találtam pár régi fotót a fogadócsarnokról és a még ép épületről:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése