2015. július 29., szerda

Rúnanapló

Szerda Odin napja.
Rázzuk fel, faggassuk ki a rúnaköveket!

Johanna Sandsmark: Sorsod a Rúnák tükrében
Ebben a hangulatosan illusztrált könyvben mindent megtalálsz, ha ki akarod próbálni a rúnajóslást.
(Persze mint Homo Ludens muszáj játszanom ilyet.)

Válogatott kövekre magam véstem a jeleket, és próbálom megfejteni a kérdésre kihúzott válaszokat.
Leszögezem, szkepticizmusom töretlen, de azt sosem tagadtam, hogy minden mindenre hat, és a vizsgálódás, elemzés, gondolkodás tán világossá teszi az összefüggéseket, amik mellet amúgy elmennék.


Kérdés
Hogy alakul az augusztusi hónapom? Lesz-e előrelépés?

A Rúnák válasza Négy köves
Erősség:

Ehwaz (Ló)
Utazás, mozgás, hűség
Akadály:

Uruz (Őstulok)
Erő, változás jele

Fordított
Gyengeség:

Sowilo (Nap)
Győzelem, egészség, energia
Támogató:

Tiwaz (Tyr lándzsája, a háború istene)
Rend, törvény, küzdőszellem, győzelem









Ungibi olvasata Augusztusban tovább erősít a ragaszkodás az elveimhez, és a barátaimhoz. Talán nagyobb változás elé is nézhetek, ha le tudom küzdeni a gyengeséget, ami nem engedi kitörni a belső energiát.
Na ja, a küzdőszellem mellé már csak önbizalom kéne.

Mindig folytasd a harcot!

Tényleg? Ténylegesen mi történt? Egy hónap múlva frissítem a bejegyzést apró vizsgálattal.
Visszatekintés
Átizzadtam az augusztus, és a nagy változást hiába vártam.
Ajándékok viszont hullottak. Ebből jelentősebb a kapcsoló szekrény és a Blues fesztivál.
Még gyakorolni kell ezt a rúna olvasást :)
Forrás:

1 megjegyzés: