2015. február 17., kedd

Hellhound (Supernatural-FanArt)

"Ha jó a kedved, üsd a tenyered..."
Ha rossz a kedved, rajzolj pokolkutyát :)

Nos, a pokolkutya mindig visszatér.
Szerencséd van, ha nem látod. Elég, ha morgása remegteti a levegőt és veszett csaholása egy pillanatra megállítja vergődő szíved ritmusát.

Zene: Motörhead - Ace of Spades


Napi SPN idézet:

Pokolkutyi:
Vauuuú! (kintről vonít, követte Crowleyt a búvóhelyre)
Crowley:
Bocs, fiúk. Nálam többet senki nem tud a kutyákról.
Most már hiába futnátok. (putty, eltűnik)
Dean:
A francba!
Sam:
Én megmontam!
Deam:
Jaj, de okos vagy!
Még jó, hogy van a konyhában só.
Sam:
Addig vigyázok Bradyre.
Brady démon:
Vigyázol? Inkább engedj el a francba!
(Dean nem jut el a sóig, az ablakon tör de a dög)
Pokolkutyi:
Vauuuú! Hrrr!
Dean: (hátrálva tüzel a láthatatlan kutyára)
Sammy!
Sam:
Só?
Dean: (csúnyán néz a hülye kérdésre)
Brady démon: (ő látja a hörögve közelítő ebet)
A francba engedjetek el!
Sam&Dean:
Kussolj!
Kussolj!
Brady démon:
Remek! Ez remek!
Crowley:
Hé!
Dean:
Visszajöttél?
Crowley:
Felkészülten jöttem momentán.
Pokolkutyi2:
Vaú!
Crowlwey:
Marad!
Dean:
Szót fogadnak neked?
Crowley:
Az pont nem.
Elhoztam a sajátomat. Az enyém nagyobb.
(megpaskolja úgy mellmagasságban a levegőt)
Kapd el blöki!
Pokolkutyi2:
Vaúrrrmm...
Pokolkutyi1: (láthatatlan harc)
Vúúú!
Dean: (kiengedi Bradyt a démoncsapdából, menekülés)
Futás, futás, futás!
Crowley: (már az autónál)
Ezer dolcsiba, hogy az én kutyim nyer. He hee!
5/20.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése