2015. február 12., csütörtök

Brother (Supernatural-FanArt)

A Winchester családi biznisz mellett azért lehet játszani és lazítani is.
Hozzá a dal: The Road So Far - Supernatural 200

Segítsünk a kis tesónknak a kirakósban, de picit nehezítsük meg a dolgát, persze csak színtiszta nevelési célzattal :)

Vigyük nyurga kis öcsénket kirándulni, vagy ilyesmi. A vége úgyis valahogy szörny vadászat lesz.

- Vigyázz Sammy a szömörcére!
Az a legjobb, ha csöndben nézzük a csillagokat (+ pár üveg sör)



Napi SPN idézet:

(Dean mindenáron egyedül akarja elkapni Vámpír Gordont)
Sam:
Tudod mit haver? Nagyon unom már ezt a kamikáze rögeszmédet!
Dean:
Hó, hó, még hogy kamikáze? Én inkább ninja vagyok.
Sam:
Ez nem vicces!
Dean:
Azért egy kicsit.
Sam:
Nem, nem az!
Dean:
Mit akarsz, mit tegyek, Sam, he? Csak üljek és írogassak szomorú verseket arról, hogy meg fogok halni?
Várjunk csak, már meg is van. Nézzük, mi rímmel arra, hogy "kussolj, Sam"
Sam:
Hagyd abba a hülyeséget, Dean! Fejezd be, nem kell mindenen gúnyolódni. És mondjak még valamit? Nem kell úgy tenned, mintha nem félnél.
Dean:
Nem félek.
Sam:
Hazudsz! Hagyd ezt abba, mert úgyis átlátok rajtad!
Dean:
Fogalmad sincs, miket beszélsz!
Sam:
Dehogy nincs. Te félsz, Dean! Félsz, mert az egy év gyorsan telik, és félsz, mert a pokolra jutsz.
Dean:
És ezt honnan veszed?
Sam:
Mert ismerlek!
Dean:
Tényleg?
Sam:
Igen, mert utánad mentem egész életemben. Négy éves koromtól felnéztem rád, Dean. Figyeltelek, és próbáltam olyan lenni, mint a nagytesóm.
Úgyhogy naná, hogy ismerlek. Jobban, mint bárki a világon. És tudod, pont így viselkedsz, amikor halálra vagy rémülve.
De én nem is hibáztatlak ezért. Csak... (elakad a szava)
Dean:
Csak mi?
Sam:
Bár hagynád ezt a műsort, és újra a bátyám lennél. Mert... Csak úgy.
Dean: (megnyúlt arccal)
Na jó, akkor pucolás. Eltüntetjük a nyomokat, hogy ne találjon ránk, és itt várjuk ki a reggelt.
3/7.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése